Pop-up retail, nieuwe kansen.

Pop-up retail, de kans voor iedere ondernemer om nieuwe klanten te trekken. Door in te springen op trends en unieke artikelen aan te bieden. Het lijkt alsof de pop-up stores spontaan ontstaan door gebruik een caravan als locatie of door bijvoorbeeld een expositie in een galerie achtige omgeving.
Ze ontstaan onaangekondigd, met unieke artikelen gedurende een beperkte tijd. Klanten zijn enthousiast en je eigen label krijgt een vernieuwend image! Maar dat niet alleen. Het prikkelt ook je productontwikkelaars en andere medewerkers, want zij mogen weer eens verder kijken dan de standaard collecties. Kijk naar het succes van El Hema! Jammer genoeg kan het vaak niet worden uitgevoerd. Styling, inkoop, marketing en verkoop, hebben nu al beperkte tijd om de dagelijkse dingen te organiseren. Dus op een pop-up experiment zitten velen niet te wachten. Gelukkig is er een leger van freelancers beschikbaar met hun eigen specialisaties. Als deze mensen efficiënt worden ingezet kunnen we naast de eenheidsworst die wordt aangeboden toch nog spannende dingen verwachten. Voor meer info trendwatching.com